jaha eller nehe!!!

Nej men hej!
Det var ju hur länge sedan som helst.
Adam har flyttat nu....men inte jag.
Jag gjorde slut.
Jag min dumma nöt. Gjorde slut med mitt livs kärlek.Fan vad ont det gör.
Inte bara i hjärtat utan hela kroppen verker efter honom.
Ibland undrar jag om det var rätt fast det var helt fel. Så jävla fel det var.
Jag har gråtit i 14 dagar nu. Undrar om tårarna kan ta slut. Det gör de inte, de fylls på med mera salta tårar.
Både Adam och jag grinade stora floder när han åkte. Samma dag hade jag gjort slut.
Jag vet att det var så känslokallt av mig. men jag kunde inte rå för det.
Han pratade bara om sin jävla nollning och hur mycke fester han skulle på att jag bara blev ledsen.
kände att jag orkar nog inte av att han kommer festa när jag ska jobba. SÅ jag har sagt upp mig från jobbet jag fick där uppe med. Jag känner mig som en riktig looser.
Får fortsätta mitt städjobb.

Men det värsta av allt är alla telefonsamtal jag får av Adam.Undrar hur många jag inte svarat. Bara gråtit när jag sett att det är han som ringer.
Jag älskar dig ADAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0