blir det jul ändå??

Fy vad länge sedan det var sedan jag skrev. Skämms nästan.Det har hänt så mycke att det att det vore dumt av mig att inte berätta men ibland så blir det bara så att det är enklare att vara tyst.
Det är åt helvete med min pappa. Jag hatar nog honom mer än jag någonsin trodde jag skulle hata någon.
Han och mamma har ju varit separerade ett tag så det borde väl inte vara något problem. För de skiljdes verkligen som vänner. Trodde vi i familjen iallfall.
Nu visar det sig att pappa har haft en annan i ett år och liksom bara spelat ett spel med oss.
Jag har nog aldrig varit så besviken på en så nära vän eller pappa kanske man kan säga..
Han har ju ljugit oss rakt i ansiktet. Han nya kvinna eller inte nya heller är det ju. Är kusin med min mamma, fy fan vad jag hatar dem bägge. Undrar hur de tänker, om de nu tänker.
Jag tänker aldrig träffa henne mer det är ett som är säkert.
Nu till det andra då.
Min pojkvän är ju helt underbar. Jag har ju varit hemsk mot honom. ända sedan detta med pappa hände kan jag inte lita på någon. Det drabbar ju honom med. Men han står vid min sida fast jag inte orkar träffa honom utan bara låser in mig i mig själv.
Undrar hur det kommer kännas i jul utan den jäveln.
jag har ju en mamma och bror som jag älskar överallt annat.
Jag skulle nog inte klarat utan dem <3


Kommentarer
Postat av: Linnea. Jonsson

Hur är det gummsan?? Har du bytt nr och lagt ner fb och msn ?? Jag har mitt nr kvar. Vill ha kontakt med dig.

2011-01-25 @ 18:01:47
Postat av: Linnea. Jonsson

Hur är det gummsan?? Har du bytt nr och lagt ner fb och msn ?? Jag har mitt nr kvar. Vill ha kontakt med dig.

2011-01-25 @ 18:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0