Jag gör det och jag gör det bra!!

Det ringde på min dörr när jag precis hade somnat. Det är ju aldrig skoj alltså! Jag masar mig upp och öppnar. utanför står ett blomsterbud.
Min kära Adam hade skickat blommor till mig. Så jävla underbar han är. Han vet hur jag har mått sedan han fick veta att han kommit in på skolan. Jag blev så glad att jag bara skönk ner på knä när budet gått.

men nu ska jag berätta vad som kommer att ske.....
Jag kommer att flytta med Adam. jag fick jobb precis brevid där vi har lägenheten. Ett litet närköp bara men vad mer kan man begära när man som jag inte har någon utbildning och inte har lust att plugga just nu iallafall. Det ska bli så härligt att flytta med min kära.

Vi har haft det lite kämpigt och det är mycke pga av mig. Jag har ju min svartis som vi brukar kalla det.

jag vet att jag kan lita på Adam så jag vet inte riktigt varför det blir så här....
Bara någon tjej kollar eller pratar med honom och jag inte är med eller vet vem det är så kommer det. Svartisen!!!

Det är så jävla jobbigt. Vi har pratat om det så länge men det har blivit lite bättre. Värst är det med gamla tjej kompisar. Såna borde inte framkalla det men tyvärr så gör de det.

nu ska jag gå ut till Lillebror på balkongen och ta ett glas vin.
Ha en riktigt bra helg alla

Kommentarer
Postat av: madde

jag är så glad för din skull! Fast trist att du ska flytta från mig och jessica. Men vi lider av samma sjukdom haha.

2010-07-24 @ 09:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0