Rädd......eller osäker.......eller bara rädd????

Hösten närmar sig trots denna sommar värme. Jag vet att det kommer bli förändringar, stooooora förändringar. Jag är kanske självisk eller egoist men vad ska det bli av mig. Många av mina vänner har sökt in på högskolor runt om i landet.De flesta har också kommit in. Tror det bara är två vänner som kommer stanna kvar i lilla Strängnäs. Värst av allt är att Adam kommer bo i Umeå i 3 år, 3 jävla år. vi har varit tillsammans i snart ett år. Ett år blir det dagen efter han åker! Jag hoppas av hela mitt hjärta att det kommer att funka ändå. Han kommer bo i ett studentrum så jag kommer att få plats där om jag vill men det blir trångt. Fast jag kommer nog söka jobb där annars kommer vi ju aldrig att träffas.
Det kommer vara hemskt jobbigt att ta farväl av den man älskar.

Att älska är att sakna att längta likaså,
att du finns någonstans därborta är så svårt att förstå

Det är ju hos dej jag vill vara o känna din mjuka kropp,
du är en himmelsk gåva den finaste jag kunnat fått!

Det är ju hos dej jag vill vara till mitt sista andetag,
jag lever i en bubbla där finns bara du o jag!

Jag älska dig och vill leva med dig
Du är den man jag letat efter
Du är den man jag vill ha resten av mitt liv!

Kommentarer
Postat av: louise hanisch

sv. nej jag har inte sökt någon skola. tycker det är rätt kämpigt att börja högskola/universitet direkt efter studenten. Det är starkt gjort av dem som sökt och kommit in men det är ingenting som lockar för mig förns jag vet vad jg vill göra. Min pojkvän ska också flytta, tyvärr. Visst är det trisst men det är såna saker man får ta. Är man starka tillsammans så funkar nog förhållandet bra.

2010-07-20 @ 21:53:23
URL: http://louisehanisch.blogg.se/
Postat av: fia

ni kommer klara det!

2010-07-20 @ 22:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0