dränka sig, är det okay??

Jag tror jag har hamnat i en depression. Mår skit dålig av att skolan snart är slut. Vad ska jag göra då?? Det har ju varit min trygghet i 12 år. Jag har vetat vad jag ska göra när jag vaknar. Men nu är det slut med det snart. Efter den nionde juni vet jag ingenting. Vad ska det bli av mig? Ska jag bli som en av dem som inte har ett jobb att gå till. Ska jag söka skola fast jag inte vet vad jag ska plugga till? Ska jag behöva flytta hemifrån? Jag vill fan inte sluta skolan tror jag. Jo jag vill ta studenten och fira med mina kompisar. Men vill inte vakna upp den tionde och inte veta vad jag ska göra!!! Undrar om det är fler än jag som tänker så här? jag har en klump i magen och har haft det sista månaden. Snart är det slut slut jävligt slut!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0