Jag vill men kanske inte

Imorgon tar Europa studenten! Lite panik börjar komma. Den nionde tar vi. Vi vanliga alltså. Eller vad man ska kalla oss!! Ska kolla in de "fina" imorgon i alla fall. En del har man ju träffat ute på UB så det kan väl vara kul att se hur de sköter sig. Det blev inget kul inlägg det här alls. Känner inte för att skriva vill bara sova. Men min helg var ju helt underbar så det kanske är roligare att berätta om den. Min mamma blev jätte glad för att hon fick frukost på sängen i söndags. Sedan kom hon med världens överraskning!!!!! En lite grej bara som hon kallade det. Jag och min bror fick var sitt kuvert. I den låg det en helt underbar sak. En hel vecka i Spanien! Jag trodde inte det var sant först. Men jo då. Vi fick flygbiljetter och ska bo hos mammas syster som bor alldeles vid havet. Vi har aldrig varit där förut men sett det fina huset på bilder och det ska bli så härligt. Ja mamma och pappa åker ju också ned men brorsan och jag åker själva dit först sedan kommer de ner efter några dagar. Jag har nog världens bästa föräldrar. Jag älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0