är så kär så kär!!!!

Idag har jag inhandlat på gos kuddar till vår soffa. 2vita och 2 grå, två var alltså.
Sedan har vi kommit fram till att vi ska förlova oss snart. Inget datum är bestämt än men vi vill leva med varandra hela livet.
Vill få barn och dö tillsammans. Usch så hemskt det lät!
men vi har också bestämt att vi ska inte bo här uppe i norr. Adam ska plugga klart här om han inte kan komma in i Stockholm eller Örebro. Jag flyttar nog hem igen. Jag har ju trots allt jobb och en del vänner kvar där hemma.
vi får väl ha ett distansförhållande. det är ju trist men vi får göra så gott det går av det. Nu ska jag mysa ner mig under filten och se klart på fångarna.
Kram på er och hoppas ni får en bra kväll

Kommentarer
Postat av: linnea

Men kom hem då!!! jag har skit trist här hemma ju

2010-09-02 @ 17:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0